icon-search
icon-search

Baju Melayu Kanak-Kanak 2019 koleksi Baju Melayu Omar

Baju Melayu Kanak-Kanak 2019 koleksi Baju Melayu Omar

Anda mahukan kelainan baju raya untuk anak-anak pada tahun ini? Cubalah baju melayu kanak-kanak dari Darwish Rich Design. Diperbuat dari material kain High Quality Hermes Silk yang sangat selesa, serap peluh dan tidak panas sesuai dipakai di mana oleh bayi dan kanak-kanak.

Si Comel Tampil Bergaya Dengan Design Yang Simple Dari Darwish Rich Design

Mahukan sesuatu yang simple tetapi menyerlah? Sudah tentunya Baju Melayu Omar dari Darwish Rich Design. Baju Melayu Omar didatangkan dengan lebih dari 10 jenis warna pilihan menarik. Pasti anda rambang mata untuk pilih tema raya tahun ini!

Kombinasi Warna Popular Pada Koleksi Baju Melayu Omar

Direka menepati cita rasa si comel yang gemar bermain, melompat, sukakan warna terang dan inginkan keselesaan koleksi ini benar-benar mengambil kira keperluan si kecil dalam berpakaian.

Kombinasi warna dari koleksi baju melayu Omar ini berbeza dengan baju melayu yang ada dipasaran. Rona yang lembut menyerlahkan si comel anda dan ianya juga dapat memberikan si comel tampak hipster. Biarkan mereka terpukau dengan si comel anda apabila menggayakan Baju Melayu Omar dari Darwish Rich Design ini.

Ciri-ciri Baju Melayu Omar dari Darwish Rich Design

Rekaan Baju Melayu Omar sangat eksklusif rekaan leher cekak musang, dapat memberikan penampilan 'smart' untuk si comel anda. Baju Melayu Omar juga mempunyai ruang poket di bahagian dada dan lengan panjang sesuai dengan tema raya tahun ini berbaju melayu johor.

Kesemua koleksi Baju Melayu Omar begitu kemas dijahit oleh tukang jahit personal Darwish Rich Design. Si comel anda pasti tampak hensem dan bergaya di hari raya nanti!

Si Comel Bergerak Bebas Dan Ceria Bersama Koleksi Baju Melayu OmarDari Darwish Rich Design

Selain menggunakan material yang berkualiti tinggi, material baju ini juga menyerap peluh dan tidak panas. Fabriknya yang mudah regang menyebabkan si kecil terasa bebas bergerak tanpa halangan. 

Setiap Pembelian Baju Melayu Omar Mempunyai Pilihan Sampin Baju Melayu Yang Dijual Berasingan

Khas untuk pelanggan setia Darwish Rich Design! Pilihan sampin Eksklusif comel Darwish Rich Design, diperbuat daripada material lembut Chiffon bercetak dengan design yang unik & trendy.

Pasti si manja anda menjadi tumpuan & perhatian.

Sampin baju melayu yang akan Darwish Rich Design sangat padan dan sesuai dengan koleksi Baju Melayu Omar . Jadi, anda tidak perlu pening kepala nak cari sampin yang sepadan dengan baju melayu untuk si comel. Darwish Rich Design berikan pilihan berasingan kepada anda!

Saiz Baju Melayu Omar dari Darwish Rich Design

Miliki Baju Melayu Adam untuk si Comel anda hari ini, kerana ia ternyata selesa dan sangat cantik untuk dipakai. Boleh dipakai oleh si comel dari umur 0 hingga 12 tahun. 

Baju Melayu Omar Sesuai Digayakan Di Mana Sahaja!

Seperti koleksi lain,  Baju Melayu Omar juga sangat sesuai untuk majlis-majlis keramaian  dan perayaan seperti Majlis Aqiqah, Buai Berendoi, Cukur Jambul, Majlis Pertunangan atau Hari Raya. Selain itu ia juga sesuai dijadikan pakaian harian. Secara ringkas, ia sesuai digayakan di mana sahaja di majlis formal atau tidak formal.

Dalam apa juga situasi kanak-kanak masih memerlukan padanan selesa yang bukan saja dapat menonjolkan keceriaan tetapi juga keselesaan. Mencari baju kanak-kanak lelaki untuk raya tahun ini? Jom dapatkan koleksi Baju Melayu Kanak-kanak 2019, Baju Melayu Omar dari Darwish Rich Design hari ini!



Older post Newer post

Your cart is currently empty.
Continue shopping