icon-search
icon-search

SPAN KAT SINKI BOLEH MEMBUNUH??

Span je pun. Allah, memang span je, tapi kuman-kuman dalam span tu kalau dah lama terkumpul sis. Uih, seram #MummyD tau.

Kuman span dapur


Kuman Apa Tu Mummy D

Kuman ni ha; Acinetobacter, Moraxella, Chryseobacterium, dan kulat yang selalu di span dapur. Kuman-kuman ni la yang boleh menyebabkan cirit-birit tu. 

Sis semua tau kan, cirit-birit yang teruk boleh bawa mudarat. Kuman yang kuat boleh menyerang organ tau. 

So,  yang dah lama tak tukar or servis span cuci pinggan tu elok ler tukar baru je.



TAG or SHARE pasangan & kenalan kalau rasa benda ni penting ok 🥰

Kredit Photo: Public Health Malaysia.

Join Telegram Channel kami 👇

https://t.me/darwishrichdesign untuk dekatkan jarak kita, cuci-cuci mata & Tips-tips PERCUMA



Older post Newer post

Your Cart

Your cart is currently empty.

Continue browsing here.