icon-search
icon-search

Promosi Jubah Baby Murah 2019

Promosi Jubah Baby Murah 2019

Bayi adalah anugerah dari Allah yang amat istimewa. Ramai suami isteri yang mengharap untuk mempunyai zuriat sebaik sahaja mereka membuat ikatan yang sah. Bayi adalah penyambung warisan keluarga dan juga boleh memberikan kegembiraan kepada semua orang. Para ibu bapa di luar sana pasti menginginkan yang terbaik untuk bayi mereka dan ingin memastikan bayi mereka sentiasa terjaga.

promosi jubah baby terbaru

Dalam menjaga kebaikan anak - anak, , sudah tentu keinginan untuk menggayakan bayi anda adalah membuak - buak terutamanya bagi para ibu. Terdapat pelbagai jenis pakaian yang dicipta untuk bayi anda di pasaran, namun anda sebagai ibu bapa haruslah bijak dalam memilih pakaian yang dibeli kerana apa yang penting adalah keselesaan bayi anda agar mereka tidak merengek kepanasan dan juga bebas bergerak. Pastikan anda memberikan keutamaan kepada bayi anda sebelum mengikut fesyen.

koleksi jubah baby 2019

Promosi Jubah Baby Murah Di Darwish Rich Design

Jika anda sedang mencari jubah baby yang selesa dan juga design terkini, anda boleh mendapatkan jubah ini dari Darwish Rich Design. Mereka sedang mengadakan promosi untuk para ibu bapa yang ingin mendapatkan jubah baby yang mempunyai reka bentuk terkini dan juga menggunakan fabrik yang ringan, selesa dan tidak panas. Kali ini, jubah bukan sahaja boleh digayakan oleh bayi perempuan, malah bayi lelaki juga akan kelihatan tampan dan bergaya sekiranya mereka mengenakan jubah yang sesuai dan dihasilkan khas untuk bayi lelaki.

jubah bayi dan kanak-kanak

Darwishrichdesign adalah pengeluar dan menjual kurta jubah, baju melayu dan top casual bayi dan kanak-kanak. Mereka mempunyai 'tailoring team' sendiri dan mengimport material berkualiti untuk menghasilkan produk yang berkualiti. Material yang digunakan tidak mudah luntur warna, tahan lasak (tidak mudah koyak), easy handle (less ironing), jahitan kuat dan kemas. Range color untuk setiap design adalah pelbagai dan lebih dari 8 color. dan design baru dikeluakan setiap 3-4 bulan.

Pilihan Warna Jubah Baby Basic dari Darwish Rich Design

jubah kanak-kanak raya

Anda boleh memilih dari pelbagai jenis warna yang disediakan khas untuk bayi anda. Setiap warna yang dihasilkan adalah terang dan boleh membuatkan ramai orang memuji penampilan bayi anda. Anda boleh memenuhi almari bayi anda dengan warna - warna jubah yang menarik ini agar anda tidak mudah bosan dengan pilihan warna yang sama.

  • Jubah Basic-Baby blue
  • Jubah Basic-Light khakis
  • Jubah Basic-Black
  • Jubah Basic-Pink
  • Jubah Basic-White
  • Jubah Basic-Dark green
  • Jubah Basic-Denim blue
  • Jubah Basic-Gold
  • Jubah Basic-Green apple
  • Jubah Basic-Gray
  • Jubah Basic-Mint green
  • Jubah Basic-Maroon
  • Jubah Basic-Purple
  • Jubah Basic-Red
  • Jubah Basic-Royal blue

Kenapa Anda Perlu Mendapatkan Jubah Baby Dari Darwish Rich Design?

Memang terdapat banyak design yang dihasilkan di luar sana untuk bayi anda, namun anda perlu memilih jubah baby dari Darwish Rich Design untuk bayi anda yang istimewa. Hal ini kerana, terdapat pelbagai jenis kelebihan yang dimiliki oleh jubah baby ini yang akan membuatkan anda jatuh cinta dengannya. Antara kelebihan jubah baby basic dari Darwish Rich Design termasuklah;

promosi jubah baby terkini

Design Moden Dan Terkini

Jika anda sedang mencari jubah baby yang mempunyai design moden untuk dipadankan bersama baju anda, Darwish Rich Design sentiasa menawarkan pakaian dengan design yang terkini untuk bayi. Jadi, bayi anda juga boleh bergaya dengan jubah baby yang kelihatan menarik dan akan membuatkan ramai orang memuji gaya bayi anda. Selain itu, ia juga mempunyai kolar leher bulat yang membolehkan bayi anda bergerak dengan bebas ke mana sahaja dengan selesa.

jubah baby hijau gelap

Sesuai Digunakan Untuk Pelbagai Majlis

Jubah baby ini sesuai digunakan bukan sahaja untuk majlis formal, malah ia boleh digunakan untuk apa sahaja majlis. Bayi anda akan kelihatan lebih bergaya sekiranya ia mengenakan jubah baby dari Darwish Rich Design. Dengan rekaan yang simple dan warna yang menonjol, bayi anda pasti menjadi perhatian. Antara majlis yang sesuai untuk anda memakaikan jubah baby basic ini termasuklah;

jubah baby hitam

  • Hari raya
  • Menghadiri solat berjemaah
  • Majlis agama
  • Kuliah
  • Mana - mana event
  • Kenduri kahwin dan sebagainya

Didatangkan Dengan Pelbagai Warna

Jubah baby basic dari Darwish Rich Design juga didatangkan dengan pelbagai warna yang boleh menarik hati si manja anda dan juga anda sebagai ibu bapa. Selain itu, warna - warna ini adalah terang dan menonjol dan akan membuatkan ramai orang akan meminati bayi anda yang bergaya dengan jubah baby basic ini. Antara warna yang popular termasuklah mint green, denim blue, purple, pink, white dan gold. Bayi anda pasti akan menyerlah dengan warna jubah baby yang terang.

Jubah  baby hijau

Pilihan Saiz Yang Beraneka

Dengan saiz yang beraneka dari XS - XXL, anda pasti boleh mendapatkan saiz yang sesuai untuk bayi anda agar jubah baby ini tidak terlalu ketat ataupun longgar. Selain itu, carta saiz juga ada disediakan mengikut anggaran umur bayi anda, jadi anda boleh mengukur saiz bayi anda sebelum merujuk kepada carta saiz yang disediakan oleh Darwish Rich Design. Jadi, ia akan membuatkan bayi anda untuk bergerak dengan selesa dan juga boleh mengelakkan perkara yang tidak diingini dari berlaku.

Jubah baby kuning gold

Fabrik Yang Selesa Dan Ringan

Apa yang membuatkan jubah baby basic ini selesa dan istimewa adalah penggunaan fabrik yang berkualiti tinggi iaitu eco - savvy fabric, fabrik yang licin serta ringan. Ia merupakan bahan yang amat sesuai bagi bayi yang aktif dan suka bergerak kerana ia tidak panas serta menyerap peluh. Jadi, meskipun anda mempunyai majlis yang memerlukan anda untuk berada di luar dan berpanas, bayi anda tetap akan berasa selesa dan tidak mudah merengek kepanasan terutamanya dengan cuaca di Malaysia.

Jubah baby purple

Harga Yang Berpatutan

Jubah baby basic Darwish Rich Design ditawarkan dengan harga yang amat berpatutan dan mampu milik untuk setiap keluarga. Jadi, pastikan anda mempunyai sekurang - kurangnya satu koleksi jubah baby basic Darwish Rich Design di dalam almari pakaian anda. Jubah baby basic ini boleh dibeli di dalam laman web Darwish Rich Design ataupun di Shopee. Anda juga boleh ke butik FashionValet untuk melihat sendiri kualiti jubah baby basic ini.

Jubah light blue

Testimoni Darwish Rich Design

Apabila pakaian yang ditawarkan adalah berkualiti, sudah pasti para pelanggan akan berpuas hati. Anda boleh melihat sendiri testimoni - testimoni positif yang ditinggalkan oleh para pelanggan Darwish Rich Design seperti di bawah;

testimoni jubah baby

testimoni jubah baby 2 tahun

jubah baby disukai ramai

Dapatkan Jubah Baby Basic Dari Darwish Rich Design Sekarang

Jangan tunggu lama - lama, jubah baby basic ini merupakan design yang limited jadi pastikan anda dapatkan satu untuk bayi anda sebelum kehabisan. Anda boleh menghubungi info di bawah untuk menempah jubah baby basic untuk bayi anda.

Jangan lupa lihat koleksi pakaian kanak-kanak dan baby yang lain juga:

Link koleksi Kurta Moden Firdaus Limited Edition

Link koleksi Kurta Kanak-Kanak Lelaki - Dani

Link koleksi Kurta Kanak-Kanak Unisex

Link koleksi Kurta Bayi Walid Printed

Link koleksi Kurta Kanak-Kanak Lelaki Ian

Jangan lupa Like Facebook dan Follow Instagram Darwish Rich Collection untuk koleksi kurta bayi dan kanak-kanak terbaru dan juga koleksi rompers bayi / sampin bayi.

Facebook: Kids Wear by Darwish Rich Design

Instagram: @darwishrichdesign




Older post Newer post

Your cart is currently empty.
Continue shopping