icon-search
icon-search

TERMA & SYARAT DROPSHIP DARWISH RICH DESIGN (DRD)®️

TERMA & SYARAT DROPSHIP DARWISH RICH DESIGN (DRD)®️

1. WAJIB bagi copy IC depan belakang untuk mengelakkan penipuan. TANDAKAN PALANG "Untuk Agent Dropship DRD Sahaja" sebagai keselamatan anda. 

2. DS akan mendapat keuntungan 10%-20% keuntungan dari RM5- RM20 sehelai (iaitu bergantung kepada jenis koleksi & design yang ada) Maximum boleh capai sehingga 30% bergantung kepada item dan promosi yang akan dibuat oleh pihak DRD.

3. DRD akan selalu memberi reward berbentuk Bonus/ Komisyen ataupun hadiah untuk DS yang aktif dan mencapai target jualan yang memberangsangkan (akan diupdate dari masa ke semasa) di Telegram Channel DRD info

4. Yuran komitmen RM20 sahaja seumur hidup atau dengan pembelian mana-mana koleksi DRD melayakkan anda menjadi DS DRD sebagai bukti anda serious. Payment boleh dibuat di :
BANK : MAYBANK
ACCOUNT : 562666056284
NAMA : DARWISH RICH VENTURE

5. Tetapi sekiranya anda tidak membuat sebarang sales walau 1 item dalam masa 3 bulan, DRD berhak terminate anda dari DS kami tanpa sebarang notis (Jika anda serius,yakin dan berusaha pasti anda akan dapat buat sales)

6. Selepas di terminate dan jika anda ingin menjadi DS semula anda perlu membuat jualan semula sekurang-kurangnya 1 helai mana-mana koleksi DRD.

7. DS perlu menghantar order atau check stock koleksi bersama Stokis Negeri DRD (Team Customer Service DRD) terlebih dahulu sekiranya tiada baru ke website DRD http://www.darwishrichdesign.com

7. DS boleh mengambil gambar product di website kami untuk tujuan promosi. NAMUN DI INGATKAN: DRD dilindungi dibawah AKTA CAP DAGANG Malaysia (Trade Marks) ®️ Maka segala salah guna bahan promosi tanpa kebenaran adalah di larang & boleh diambil tindakan.

8. DS bertanggungjawab memastikan maklumat pembeli adalah tepat untuk tujuan penghantaran oleh pihak kami. Bayaran perlu dijelaskan dahulu sebelum sebarang penghantaran boleh dilakukan.

9. Sekiranya didapati ada DS yang menipu pelanggan atau menyalahgunakan bahan promosi di atas nama Darwish Rich Design (DRD), kami berhak mengambil tindakan dan melaporkan kepada Tribunal Tuntutan Pengguna Malaysia.

10. DS dibenarkan untuk mark up harga jualan selagi masih relevan dengan harga market. Namun DS DILARANG menjual lebih murah dari harga jualan Darwish Rich Design tanpa kebenaran pihak kami.

11. Support Group Channel DS Info di Telegram disediakan untuk semua Dropshipper & sebarang info juga tips Bisnes akan diberi di sana dari DRD dari semasa ke semasa

Jika bersetuju, kami akan beri detail harga jualan dan keuntungan untuk Dropshipper, setelah proses bayaran yuran dibuat & send salinan kad pengenalan kepada kami, baru Dropshipper akan dimasukkan ke dalam group support channel di TELEGRAM.

P/s: Setelah anda membaca terma dan syarat ini,sila reply kepada kami samada anda 'setuju' atau 'tidak setuju'.

Thanks!😃

*T & C tertakluk kepada perubahan, dan akan diberitahu dari semasa ke semasa*



Older post Newer post

Your cart is currently empty.
Continue shopping