icon-search
icon-search

RUPANYA SELAMA NI KITA DAH SALAH LAH AJAR ANAK! JADI, APA CARA YANG BETUL?

Mommy perasan tak bila kita ajar anak, dia tak reti duduk diam. Suruh hafal Al-Fatihah pun melompat-lompat! Main-main. Stress tak?

.
Mama ada tak rasa, anak tak dengar pun apa yang mama ajar? Dia pandang ke arah lain macam berkhayal atau tengok benda-benda di sekeliling. Hmm 😩

.
Umi perasan tak, anak suka menyanyi, dia akan buat perbuatan bila dia menyanyi. Contoh macam step nak gosok gigi dia ingat bila dia nyanyi Lagu Gosok Gigi. Hehe.

.
Sebenarnya, itu adalah jenis-jenis gaya belajar. #MummyD rasa info ni penting untuk semua ibu bapa tau supaya dapat optimize kan tahap penyerapan pembelajaran anak di rumah, di sekolah atau pun disekelilingnya.

.
Join channel Telegram kami https://t.me/darwishrichdesign untuk Dekatkan Jarak Kita💖

.
Mummmy D akan kongsikan, 3 jenis gaya pembelajaran anak yang berkesan.

  1. Visual
  2. Auditory
  3. Kinestetik


Tapi kena la tunggu entry lepas ni. dan lepas lepas ni. okay ke okay?

TAG PASANGAN, LIKE & SHARE.

.
#darwishrichdesign
#drd
#bajucomelbaby
#ilovemysolehboy
#tipsibubapa

Love,

Mummy D



Older post Newer post

Your Cart

Your cart is currently empty.

Continue browsing here.