icon-search
icon-search

Promosi Jubah Kanak-Kanak Lelaki Murah 2019

Promosi Jubah Kanak-Kanak Lelaki Murah 2019

Sebut sahaja tentang pakaian kanak – kanak, pastinya anda pening memikirkannya. Memilih baju kanak – kanak agak sensitive bagi ibu bapa. Ini kerana Ibu bapa amat mementingkan keselesaan dan kualiti sesuatu pakaian tersebut. Jika tidak, tubuh anak – anak akan timbul bintik – bintik ruam.

Tips Memilih Material Kain Untuk Anak Anda

Bagaimana nak pilih material kain yang sesuai untuk anak anda supaya rasa selesa pabila dipakai? Jom kita lihat tips yang disediakan di bawah ini.

Tips #1 - Tidak Jarang Pabila Dipakai

jubah kanak-kanak lelaki promosi

Jika anda memegang kain di bawah cahaya lampu, anda boleh melihat bagaimana ketat atau longgar kain ditenun. Jika kain ditenun longgar atau jarang - jarang, ia sudah pasti tidak dapat bertahan dalam penggunaan yang lasak, jadi cuba elakkan membeli pakaian anak-anak yang mempunyai jenis tenunan jarang - jarang.

Tips #2 -Tidak Mudah Luntur Atau Turun Warna

tahan luntur

Pakaian kanak - kanak sudah pasti lebih kerap dicuci berbanding baju orang dewasa kerana penggunaan yang kurang cemerkap, oleh itu pemilihan fabrik yang tidak mudah luntur setelah dibasuh berulang kali adalah penting, pilih lah warna asas dan warna cetak yang sama, jika warna asas putih dan kain itu dicelup dalam warna yang berbeza kemungkinan warna akan pudar selepas beberapa basuhan, untuk ingatan warna - warna terang mempunyai kecenderungan untuk pudar lebih cepat.

Tips #3 - Tidak Mudah Berkedut Atau Kusut

kain fabrik tahan kedut

Pilih lah jenis pakaian yang tidak mudah kusut masai selepas dibasuh atau semasa digunakan, memandangkan ibu pun tidak mempunyai banyak masa untuk menggosok baju anak.

Tips #4 - Ketahanan Kain

ketahanan fabrik dan kain yang digunakan

Kanak - kanak membesar dengan cepat, baju-baju mereka pun cepat tidak muat di badan. Oleh itu pilih lah kain yang stretchable (memeri sedikit) supaya pakaian mereka boleh digunakan sekurang-kurangnya satu atau dua tahun. Kain seperti anjal cenderung untuk meregang dan ia adalah pilihan yang bijak. Selain itu ibu bapa juga boleh membeli baju yang lebih besar dari umur anak, jika umur setahun beli lah baju yang berumur dua tahun

Tips #5 - Pilih Jenis Daripada Cotton

pakaian kanak-kanak fabrik cotton

Beberapa jenis kain yang sangat sesuai dengan kanak - kanak namun material dari jenis kapas adalah lebih sesuai kerana jenis ini ringan, sejuk dan lembut bila dipakai.

Promosi Jubah Kanak-Kanak Lelaki Murah 2019

Bila tiba musim perayaan, ibu bapa mesti pening memikirkan pakaian yang harus dipakai di pagi raya. Terutamanya anak lelaki. Asyik - asyik baju melayu. Walaupun baju melayu merupakan pakaian tradisional kita, tapi sebagai ibu bapa, kita juga menginginkan kelainan.

jubah kanak-kanak blue

Pada 2019, kita digemparkan dengan fenomena Jubah lelaki yang sangat wow, meletop dan bergaya. Anda sedang mencarinya? Apa jenama yang menggemparkan dunia fashion Malaysia ini?

Darwish Rich Design | Jubah Kanak – kanak Lelaki Unggul Dan No. 1 Di Malaysia

Pernah dengar Darwish Rich Design? Mestilah pernah kan. Bagi yang tak pernah dengar, Darwish Rich Design merupakan Pakar Jubah kanak-kanak lelaki. Setiap koleksi Jubah beliau, mendapat permintaan yang tinggi bukan sahaja rakyat Malaysia bahkan dari penduduk luar negara seperti Singapura, Indonesia dan Brunei.

koleksi baju darwish rich design

Apa Kelebihan Yang Ditonjolkan Dalam Jubah Kanak - Kanak Lelaki Murah Ini?

Harga murah, tak semestinya kualitinya tidak baik bukan? Jom lihat beberapa kelebihan yang ada. Antaranya ialah,

1. Material Jubah Yang Selesa

Pemilihan material fabrik atau kain yang bersesuaian juga amat penting. Ini kerana kanak-kanak mempunyai kulit yang lebih sensitif. Jubah keluaran Darwish Rich Design menggunakan material kapas. Ya, sesetengah jenis material boleh menyebabkan kesan alergi, jadi anda perlu menentukan apa material yang tidak menimbulkan alahan pada anak anda. Jangan pakai sebat saja semua baju kanak -kanak yang anda rasa comel, ya!

jenis material pakaian darwish rich design

Jadi tidak hairan lah mereka memilih kapas untuk membuat baju ini. Selain itu, kelebihan jubah kanak – kanak lelaki ini tidak terlalu tebal dan panas untuk kulit kanak-kanak yang sensitif.

2. Saiz dari S sehingga XXL

jubah kanak-kanak saiz bayi hingga sekolah rendah

Pilih saiz yang besar dalam membeli pakaian si kecil untuk memberikan keselesaan kepada mereka dan memberi pengaliran udara yang baik dan mampu mengelakkan ruam. Jadi kami sarankan anda untuk memilih Jubah Basic by Darwish Rish Design. Ini kerana mereka menyediakan pelbagai pilihan saiz dari saiz kecil sehingga la saiz besar.

3. Variasi Warna Jubah Yang Menarik Minat Kanak - Kanak

Darwish Rich Design memiliki warna - warna yang cerah dan ceria untuk baju jubah kanak – kanak lelaki. Ini bukan sahaja kerana ia tidak memerap haba, malah mereka juga akan kelihatan lebih ceria dengan baju yang berwarna-warni. Betul tak? Jadi jangan asyik beli warna yang sama pada baju anak-anak, tau!

variasi warna yang banyak pilihan

Koleksi jubah Kanak-kanak lelaki Darwish Rich Design mempunyai 19 kepelbagaian warna yang menarik. Warna-warnanya mampu membuat anda dan anak anda suka akan nya. Antara Variasi warna yang patut anda pilih adalah,

  • Jubah Basic - Baby blue
  • Jubah Basic - Light khakis
  • Jubah Basic – Black
  • Jubah Basic – Pink
  • Jubah Basic – White
  • Jubah Basic – Dark green
  • Jubah Basic – Denim blue
  • Jubah Basic – Gold
  • Jubah Basic – Green apple
  • Jubah Basic – Gray
  • Jubah Basic – Mint green
  • Jubah Basic – Maroon
  • Jubah Basic – Purple
  • Jubah Basic – Red
  • Jubah Basic – Royal blue

Jubah Kanak-Kanak Lelaki Murah 2019 Sesuai Di Pakai Bila – Bila Masa

Pening kepala nak fikir baju anak yang sesuai untuk majlis akikah? Atau bosan pakaikan anak anda baju yang sama? Inginkan kelainan? Jubah Basic By Darwish Rich Design direka khas untuk anak – anak anda dan sesuai dipakaikan buat si comel semasa ;

  • Hari raya
  • Menghadiri solat berjemaah
  • Majlis agama
  • Kuliah
  • Mana - mana event
  • Kenduri kahwin dan sebagainya

menghadiri majlis dengan jubah darwish rich design

Testimoni Darwish Rich Design

Jom kita lihat sebahagian testimoni dari ibu bapa tentang Jubah Kanak – Kanak Lelaki pilihan NO. 1 Malaysia ini.

testimoni pakaian darwish rich design

testimoni baju melayu baby darwish rich design

testimoni jubah kanak-kanak darwish rich design

berpakaian jubah di majlis kenduri

Jom Tempah Jubah Kanak-Kanak Lelaki Murah 2019 Sekarang!!

Ramai ibu bapa yang sangat berpuas hati dengan tudung jubah kanak - kanak yang dijual di Darwish Rich Design dengan harga serendah RM 119.  Tekstur fabrik kain yang selesa, lembut dan cantik memberi keseronokan kepada anak anda untuk memakai jubah. Klik di sini untuk dapatkan Jubah Kanak-Kanak Lelaki.

Jangan lupa lihat koleksi pakaian kanak-kanak dan baby yang lain juga:

Link koleksi Kurta Moden Firdaus Limited Edition

Link koleksi Kurta Kanak-Kanak Lelaki - Dani

Link koleksi Kurta Kanak-Kanak Unisex

Link koleksi Kurta Bayi Walid Printed

Link koleksi Kurta Kanak-Kanak Lelaki Ian

Jangan lupa Like Facebook dan Follow Instagram Darwish Rich Collection untuk koleksi kurta bayi dan kanak-kanak terbaru dan juga koleksi rompers bayi / sampin bayi.

Facebook: Kids Wear by Darwish Rich Design

Instagram: @darwishrichdesign



Older post Newer post

Your cart is currently empty.
Continue shopping