icon-search
icon-search

Baju Melayu Terkini Untuk Bayi dan Kanak-Kanak Untuk Raya 2019

Baju Melayu Terkini Untuk Bayi dan Kanak-Kanak Untuk Raya 2019

baju melayu kanak-kanak sangat selesa

berpuas hati dengan kualiti baju

testimoni pembeli di facebook

Apabila hampir tiba Hari Raya, antara baju yang paling diinginkan adalah baju melayu. Walaupun turut di beli t-shirt, tapi baju melayu tetap diangkat sebagai baju pertama di hari yang penuh meriah itu. Tak dinafikan hari raya seakan tidak lengkap tanpa baju melayu ini.

Sesuai dengan peredaran zaman, baju melayu terkini telah dimodenkan sedikit untuk tampak lebih cantik, unik dan eksklusif. Walau moden, ciri utama lain tetap juga diutamakan supaya si pemakai tetap berasa selesa sepanjang hari.

baju melayu kanak-kanak terkini 10.jpg

Baju melayu terkini untuk kanak-kanak memang banyak ada di pasaran. Cuma menjadi agak mencabar untuk mencari baju melayu terkini siap jahit (ready made) yang bagus dan berkualiti. Soal warna yang terhad turut menjadi masalah.

Pendek kata, baju melayu terkini kanak-kanak sangat terhad dan kurang banyak pilihan warna yang cantik di pasaran. Menyedari masalah ini, akhirnya pihak DARWISH RICH DESIGN telah tampil dengan pelbagai set baju melayu terkini yang lebih stylo dan berkualiti untuk dipakai oleh anak tersayang.

koleksi baju melayu kanak-kanak terkini

Darwish Rich Design - Jenama Baju Melayu Terkini Untuk Anak Dan Bapa

Pihak Darwish Rich Design tidak hanya mempunyai koleksi berbentuk baju melayu asli semata-mata. Melalui Darwish Rich Design ini, anda dapat mencuci mata melihat pakaian lain kanak-kanak yang lain seperti romper, kurta dan hamka. Tidak hanya ada koleksi untuk bayi dan kanak-kanak tetapi juga untuk lelaki dewasa. Menarik bukan?

bungkusan baju melayu kanak-kanak darwish rich design

Koleksi Darwish Rich Design yang bertapak di Kuala Lumpur ini semakin mendapat permintaan yang tinggi. Ia sering menjadi pilihan para ibu untuk mendapatkan pakaian bayi dan kanak-kanak secara online dan juga offline dengan cepat dan mudah.

Kelebihan Koleksi Pakaian Dari Darwish Rich Design

Misi utama pihak Darwish Rich Design adalah untuk ibu bapa mempunyai pelbagai pilihan dalam membeli baju melayu terkini untuk anak dalam warna yang paling cantik, cantik bergaya dan selesa dengan harga yang sangat berpatutan. Baju melayu terkini yang ditawarkan oleh Darwish Rich Design semakin hari semakin mendapat tempat di hati para pelanggan.

kelebihan baju melayu darwish rich design

Antara kelebihan utama yang ada pada koleksi baju melayu terkini dari Darwish Rich Design adalah seperti :

1. Material Premium Dengan Kualiti Terbaik

Pemilihan bahan untuk koleksi Darwish Rich Design akan diperiksa dengan teliti dan hanya kain dari jenis yang lembut, sejuk selesa dan paling menyerap peluh paling digunakan. Jenis fabrik turut diteliti supaya tahan daripada segala risiko kerosakan seperti terkoyak, jarang, nipis dan lain-lain lagi.

material baju melayu kanak-kanak

Semua koleksi dibuat secara tempatan dengan pasukan jahitan pihak Darwish Rich Design sendiri. Pemeriksaan kualiti berada dalam 3 tahap demi untuk mengekalkan jaminan kualiti yang tinggi. Pendek kata, baju-baju yang anda dapatkan di Darwish Rich Design kainnya sangat sedap dipakai dan amat berkualiti.

2. Design Ringkas Yang Tidak Merimaskan Anak

Design pakaian yang ditawarkan oleh Darwish Rich Design ini sangat ringkas tetapi cantik dan menawan.  Ini bagi mengurangkan rasa rimas pada anak-anak. Dengan design ringkas dan mudah dipakai begini, ibu bapa akan berasa lebih mudah untuk memakaikan pakaian ini pada anak. 

selesa dengan baju melayu

Selepas ini pasti tidak akan ada lagi adegan kejar mengejar dan mengamuk minta ditanggalkan baju oleh anak sebelum sampai waktunya.

3. Koleksi Bergaya Dengan Fesyen Moden Terkini

Koleksi pakaian jenama Darwish Rich Design turut menampilkan pelbagai pakaian fesyen muslim terkini yang lain. 

design baju melayu kanak-kanak yang menarik

Tidak hanya baju melayu asli sebaliknya baju melayu terkini dengan design yang lebih menarik. Ini bagi memudahkan anda mendapat koleksi pakaian untuk anak yang sentiasa sesuai mengikut peredaran zaman untuk dipakai dalam jangka waktu yang lama.

Pelbagai Koleksi Pakaian Menarik Dengan Saiz Yang Bersesuaian

Ini adalah sebahagian daripada design koleksi pakaian menarik yang ada di Darwish Rich Design. Koleksi pakaian dari Darwish Rich Design didatangkan dalam pelbagai pilihan warna yang menarik dalam bermacam saiz. Panduan ukuran dalam bentuk inci turut disertakan. Ini bagi memudahkan lagi urusan anda untuk membuat pembelian mengikut saiz yang tepat. Untuk lebih untung, anda boleh membeli dalam saiz yang sedikit besar dari ukuran sebenar untuk tempoh pemakaian yang lebih lama.

terdapat pelbagai saiz baju melayu sesuai untuk anak

Boleh Beli Untuk Dipakai Secara Sedondon

Ini juga merupakan kelebihan yang ditawarkan oleh pihak Darwish Rich Design. Jika dulu sangat sukar untuk mencari pakaian ready made yang boleh dipakai secara sedondon satu keluarga, tapi kini semuanya sudah menjadi sangat mudah. Baik atuk, ayah, pakcik mahupun abang semuanya dapat memakai pakaian yang sama dengan kanak-kanak walau sebesar baby yang baru dilahirkan. Ini ternyata sangat memudahkan urusan, menjimatkan masa dan juga wang.

warna baju yang sedondon dengan baju dewasa

Sesuai Dipakai Dalam Gaya Formal dan Kasual

Tidak kisah sama ada ingin di pakai secara formal mahupun kasual. Koleksi pakaian daripada Darwish Rich Design ini dapat dipakai dalam ke dua-dua situasi. Antara majlis yang sesuai dihadiri adalah seperti :

  • Majlis Akikah
  • Majlis Cukur Jambul
  • Majlis Perkahwinan
  • Kenduri Kesyukuran
  • Hari Raya
  • Majlis Makan Malam

menggayakan baju melayu semasa hari akikah

Untuk gaya yang lebih kasual, baju melayu terkini tersebut boleh dipakai dengan seluar jeans, cargo dan jogger untuk gaya yang lebih santai. Anda boleh lihat sendiri betapa comelnya si kecil ini tatkala menggayakan baju melayu terkini dari jenama Darwish Rich Design. Bukan saja comel malah turut tersenyum senang kerana dipakaikan dengan pakaian yang sangat selesa.

Harga Koleksi Pakaian Darwish Rich Sangat Berpatutan Untuk Dimiliki

Anda boleh mendapatkan pelbagai jenis pakaian di dari Darwish Rich Design dengan harga yang murah dan berpatutan. Semua koleksi boleh dibeli secara online melalui lamanweb utama dan juga Shopee. Manakala untuk pembelian secara offline pula, anda boleh dapatkannya dari mana-mana cawangan butik Fashionvalet yang terdekat.

dapatkan koleksi baju melayu kanak-kanak darwish rich colection

Harga semua koleksi akan bergantung kepada jenis material kain yang telah digunakan.  Adakalanya harga-harga yang ditawarkan oleh Butik Darwish Rich Design amat diturunkan lagi dengan pelbagai potongan diskaun yang sangat berbaloi.

Testimoni Daripada Sebahagian Pelanggan

Ini adalah maklumbalas daripada sebahagian pelanggan yang telah pernah membeli koleksi pakaian dari jenama Darwish Rich Design.

memakai baju melayu semasa majlis kenduri

baju melayu kanak-kanak terkini 6.jpg

baju melayu kanak-kanak terkini 2.jpg

baju melayu kanak-kanak terkini 17.jpg

Anda Sedang Mencari Baju Melayu Terkini Untuk Anak Tersayang? Mahu Baju Baby Sedondon Dengan Baju Si Ayah? Jom Dapatkan Koleksi Pakaian Moden Dari Darwish Rich Design Sekarang Juga!

Aidilfitri bakal menjelma. Jika dulu asyik pening fikir kerana tidak tahu jenama apakah yang paling bagus untuk anak, kini segalanya telahpun dapat diselesaikan. 

baju melayu kanak-kanak terkini 12.jpg

Tidak kira berapa jumlah dan usia anak yang anda ada, semua dapat berpakaian sedondon dengan mudah mengikut saiz badan masing-masing. Si ayah juga boleh ikut berpakaian serupa. Nampaknya kali ini foto keluarga anda akan tampil dengan sangat cantik dan penuh ceria!

Apa yang ditunggu lagi? Jom dapatkan segera sebelum kehabisan stok! Klik di sini atau nagivasi ke bahagian Menu di atas untuk mendapatkan Baju Melayu Kanak-Kanak ini.




Older post Newer post

Your cart is currently empty.
Continue shopping